Waarschijnlijk ben je druk met je coachees en wil je niet al te veel met marketing bezig zijn. Dan is het belangrijk dat je slimme keuzes maakt en niet teveel tegelijk doet. Vrijwel elk bedrijf in de groei is gebaat bij deze combinatie:
Je kunt deze combinatie uitbreiden met verschillende andere marketing activiteiten, maar als je de bovenstaande acties oppakt, kun je:
Omdat deze 3 acties elkaar versterken, kunnen ze je bedrijf een echte boost geven.
Het leuke van deze combinatie is ook, dat je je per keer maar in 1 onderwerp hoeft te verdiepen. Eerst maak je je verkooppagina; de samenvatting daarvan of een testimonial eruit gebruik je voor social media en in je mailing voeg je er bijvoorbeeld een quiz of persoonlijke ervaring aan toe.
Hoe vaker je deze 3 stappen combineert, hoe meer routine je erin krijgt. Zodat het steeds minder moeite kost. Als je een bepaalde dienst nog eens wilt promoten, kun je de verkooppagina hetzelfde laten, maar de social media post en/of de mailing aanpassen.
Door slim te kiezen en niet teveel dingen tegelijk te doen, kun je je marketing dus eenvoudig houden én veel impact maken.
Wil je weten hoe je dit voor jouw bedrijf zou kunnen inrichten? Neem dan vrijblijvend contact met me op.
Het geheim van een goede tekst? Bepaal vooraf het doel, de doelgroep en de boodschap.…
Ik heb iets met coaches en therapeuten en daarom werk ik zo graag met hen.…